pátek 3. června 2016

Týden 6. - 10. června

Ahoj třído,

tento týden opět fungujeme i na blogu. I tentokrát mám pro vás shrnutí nejdůležitějších věcí, které jsme minulý týden zažili a toho, co nás čeká v novém týdnu.

OBECNÉ INFORMACE: 

Službu na tabuli má Martin a Petr K.

DĚJEPISNÉ PROJEKTY mi dosud neodevzdali: PETR K., PETR V., DAVID L., MARTIN S., ZUZANA N., AMÁLIE O. a NATÁLIE Š., která v pátek chyběla.

Naopak moc chválím ty z vás, kteří svůj projekt odevzdali včas.

Velkou pochvalu také zaslouží Lukáš L., Dominika, Bára, Janča, kteří pod vedením paní učitelky Kratochvílové nacvičili pohádku Královna koloběžka první.
Obsazení:  Lukáš L. - soudní rada/komorník
                 Dominika - rybářova manželka/koňař - majitel valacha
                 Bára - rybářova manželka
                 Janča - vypravěč
Představení bylo moc hezké a slyšela jsem na vás samou chválu, což mi dělá velkou radost!







Minigolf - shrnutí a fotografie čekejte v samostatném příspěvku.


Pondělí 6.6. 
Z - test slepá mapa Asie
Poslední termín k odevzdání dějepisných projektů! 

Úterý 7.6. 
D - písemná práce (Renesance, Reformace - Německé země, Švýcarsko, Francie, Anglie).

Středa 8.6.
Dle vlastních zápisků.

Čtvrtek 9.6. 
MJA - velká písemná práce!!! 

Pátek 10.6. 
ČJ Sloh - DÚ, do slohového sešitu zpracovat vypravování vlastní pohádky.
VKZ - na hodinu budete potřebovat obinadlo - alespoň 1 do dvojice.

Vystavil: Jana Froňková

1 komentář:

  1. Paní učitelko vy jste řekla že ty referáty máme dělat po skupinkách no a já jsem s Káťou a Na ty
    a máme Jana Lucemburského

    OdpovědětVymazat