pátek 22. dubna 2016

Týden 25. - 29. dubna

Ahoj kluci a holky,

lepší zakončení minulého týdne jsme si nemohli přát. Všechny z Vás, kteří se zúčastnili pátečního výletu k Mosteckému jezeru a děkanského kostela Nanebevzetí Panny Marie, musím velmi pochválit za bezvadné chování. Věřím, že výlet jste si všichni náležitě užili :-D Počasí nám velmi přálo. Fotky z výletu přidám brzy na blog.
Příští týden je poslední dubnový a já mám opět přehled toho nejdůležitějšího, a že toho tento týden bude poměrně dost....

OBECNÉ INFORMACE: 

Službu na tabuli má tento týden Dominika a David L.

Chválím Petra K. za úspěšnou sportovní reprezentaci naší školy ve fotbale! Gratulujeme!

Referát z literatury mi dluží Petr V., Amálie, Zuzka a Markéta!!! Odevzdejte v pondělí.

Vybírám 80Kč na divadlo.

Pondělí 25.4. 
Dle vlastního zápisu.

Úterý 26.4. 
D - zkoušení (Lucemburkové, Mistr Jan Hus, husitská revoluce).

Středa 27.4. 
VKO - test Majetek a vlastnictví.

Čtvrtek 28.4. 
D - zkoušení (husitská revoluce a husitské války).
ČJ literatura - 1. sloka básně F. Villona - Já u pramene jsem.

Pátek 29.4. 
ČJ - 3. slohová práce: Životopis
VKZ - test Závislosti (cigarety a alkohol).

BÁSEŇ: 
JÁ U PRAMENE JSEM......

Já u pramene jsem a žízní hynu, 
horký jak oheň, zuby drkotám, 
dlím v cizotě, kde mám svou domovinu, 
ač blízko krbu, zimnici přec mám, 
nahý jak červ, oděn jak prelát sám, 
směji se v pláči, doufám v zoufání, 
mně lékem je, co jiné poraní, 
mně při zábavě oddech není přán, 
já sílu mám a žádný prospěch z ní, 
srdečně přijat, každým odmítán. 



Vystavil: Jana Froňková

Žádné komentáře:

Okomentovat